Роз’яснення щодо зміни тарифів АТ «Ощадбанк» з 01.11.2021р.
Дата: 02.11.2021 13:53
Кількість переглядів: 184
Роз’яснення щодо зміни тарифів АТ «Ощадбанк» з 01.11.2021р.
Шановні клієнти!
Ощадбанком запроваджується новий підхід до надання послуги інформування з 01.11.2021 р. та передбачає направлення інформації клієнту/держателю додаткової платіжної картки про всі операції по картковому рахунку без використання платіжної картки та про операції здійснені клієнтом/держателем додаткової платіжної картки за допомогою платіжної картки (в т.ч. й за операціями відміни/повернення/часткового повернення) на обраний клієнтом/держателем додаткової платіжної картки канал для комунікацій, а саме:
- СМС-повідомлення (повідомлення на Фінансовий номер мобільного телефону);
- Viber-повідомлення (повідомлення через месенджер на Фінансовий номер);
- E-mail-повідомлення (повідомленнязасобами електронної пошти);
- Push-повідомлення (повідомленнязасобамимобільногододатку «Ощад 24/7»).
Наданняпослугиінформування за данимпідходом, буде стосуватись як клієнтів, яківідкриваютьрахунки з 01.11.2021 р. абовипускають/перевипускаютьплатіжнікартки до діючихрахунківіззазначеноїдати так і клієнтів(у разівласногобажання), яківжепідключені до послуги СМС-банкінгу .
Клієнти, у якихкарткивжепідключені до послуги СМС-банкінгу (послугаактивована до 31.10.2021 р.):
- продовжуютьобслуговуватися за тарифами за послугою СМС-банкінгу, якіпередбаченівідповіднимтарифним пакетом. Тариф за послугою СМС-банкінгудіє до закінченнятермінудіїплатіжноїкартки. Післяперевипускуплатіжноїкарткитарифікаціяздійснюватиметьсявідповідно до діючих на момент перевипускуплатіжноїкарткитарифів за послугиінформування, або
- маютьможливість обрати новупослугуінформуваннявідповідно до нового підходу.
Канал інформуванняобираєтьсясамостійноклієнтом/держателем додатковоїплатіжноїкартки одним ізспособів:
- використанняОщад 24/7,
- використаннязасобівЧат-бот,
- зверненнядоКонтакт-центру,
- у відділенніБанку.
|
З 01.11.2021 року вступають в дію нові тарифи.
Основні зміни:
Переглянута логіка та тарифікація надання послуги інформування.
З 01 листопада 2021 року:
Клієнти, які здійснюють випуск/перевипуск БПК, підключаються відповідно до оновленої послуги інформування;
Вартість послуги інформування (направлення повідомлень/виписок по здійсненим операціям по рахунку через один з обраних каналів інформування), за місяць за кожну картку:
? у вигляді e-mail-повідомлень – не тарифікується
? у вигляді Push-повідомлень(Push-повідомлення - (повідомлення засобами мобільного додатку «Ощад 24/7»). – не тарифікується
? у вигляді Viber-повідомлень – 7 грн
? у вигляді SMS-повідомлень – 10 грн
Не зважаючи який канал для комунікації клієнтом буде обраний ОТП-паролі, в т.ч. для підтвердження операцій в Ощад 24/7 будуть надходити у вигляді СМС-повідомлень.
Клієнти, у яких картки вже підключені до SMS-банкінгу (до 31.10.2021р.) мають можливість обрати нову послугу інформування відповідно до Тарифів або обслуговуватись за тарифами послуги SMS-інформування до закінченнятерміну дії БПК.
Підключення/зміна каналу для комунікацій, підключення Ощад 24/7, отримання одноразових цифрових паролів у вигляді СМС–повідомлення відповідно до Тарифів Банку - не тарифікується.
|
« повернутися